Total de visualitzacions de pàgina:

dimecres, 21 de desembre del 2011

ENTREVISTA A GUILLEM LLINÀS

Els alumnes de Processos de Comunicació i de 3r de Català fan entrevistes a professors/es del nostre centre.  Aquesta primera entrevista és la realitzada per Mateu Medina al professor de Tecnologia i tutor de 2n E Guillem Llinàs:
Mateu Medina ha entrevistat a Guillem Llinàs
MATEU: Quants d'anys tens? De on ets?
GUILLEM: Ja he passat dels 50 anys. Vaig viure a França i fins als set anys vaig viure allà per qüestions de feina dels meus pares i després vaig tornar a Mallorca. Fa moltíssims d'anys que visc a Ses Salines.
MATEU: Per què vares estudiar de professor? I per que aquesta assignatura?
GUILLEM: Vaig estudiar de Ciències Químiques i durant deu anys era Químic a una fàbrica d'alimentació. Després vaig començar de professor de Física i Química i més endavant de Tecnologia perquè era una matèria molt atractiva per impartir classes.
MATEU: A quina universitat vares anar ?
GUILLEM: A la UIB.
MATEU: Què t'agrada més, llegir o mirar pel·lícules? Quin ha estat el darrer llibre que has llegit?I pel·lícula?
GUILLEM: Les dues coses. El darrer llibre va ser Amb el cel dins la butxaca, d'Astronomia i la darrera pel·lícula Xantatge.
MATEU: Què fas els caps de setmana?
GUILLEM: Estic amb la meva família i aprofit per arreglar coses i treballar un poc al trosset de terra que hi ha a casa meva. També prepar classes i corregesc exàmens o treballs.
MATEU: Has anat mai de viatge? On?
GUILLEM: Sí,per Espanya i Europa.
MATEU: Quants de fills tens? I que nomen?
GUILLEM: Dos, i nomen Salvador i Lluïsa.
MATEU: On has treballat aquests darrers anys?
GUILLEM: A l'IES Santanyí.
MATEU: Que volies ésser de petit?
GUILLEM: Volia ésser Científic.
MATEU: Quin és el teu esport preferit?
GUILLEM: Es el futbol.
MATEU: Has anat mai amb creuer?
GUILLEM: No, però em fa ganes.
MATEU: Has estudiat alguna altre cosa?
GUILLEM: He perfeccionat temes relacionats amb la meva especialitat ,com per exemple l'alimentació.
MATEU: Quin és el teu menjar preferit?
GUILLEM: L'arròs brut i el pa amb oli.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada