Total de visualitzacions de pàgina:

dimecres, 8 de febrer del 2012

ENTREVISTA A NA MIKA OBRADOR, DIRECTORA DEL NOSTRE CENTRE

Mika Obrador i Amina Ednauene, entrevistada i entrevistadora
Mika Obrador és la directora de l'IES Porreres i n'Amina Ednauene, de Vilafranca de Bonany, és alumna de 2n d'ESO. Les entrevistes les realitzem per la matèria de Processos de comunicació.

AMINA-Ets casada?
MIKA: No
AMINA: Però tens parella?
MIKA: Sí
A:Quants d'anys tens?
M:Tenc 34 anys.
A: D'on ets?
M: Sóc de Santanyí.
A:Has viscut a un altre país?
M: Sí. He viscut 2 anys a Londres.
A: Què t’agrada fer en el teu temps lliure?
M: M’agrada fer esport i excursions per la muntanya. De vegades no m’agrada fer res i per l'estiu m’agrada molt anar a la platja...
A: On has estudiat?
M: He estudiat a Tarragona a la Universitat Rovira i Virgili.
A: Quants d'anys has estudiat?
M: A la Universitat he estudiat 4 anys.
A: De què ets professora?
M: Sóc professora d'Anglès.
A: Quin motiu t'ha deixat triar ser professora d'anglès?
M: Des de que era petita jo volia ser professora. Quan vaig decidir fer una carrera havia de triar o ser professora de català o d'anglès, i com que a Mallorca no hi podia estudiar anglès però català sí que es podia estudiar ,em feia mes il·lusió anar a estudiar a un altre país, per això que vaig triar estudiar anglès.
A: Has estat mai professora d'alguna altra assignatura?
M: Sí, he estat professora de català, de castellà, de música i de processos de comunicació.
A: Quan d'anys fa que fas feina en aquest centre?
M: Fa devers 6 anys.
A: T'ho passes be fent feina en aquest centre?
M: M'ho pas super bé, m’encanta aquest centre!
A: A quins altres instituts has fet feina?
M: a instituts nomes al de Capdepera.
A: Què has fet per arribar a ser la directora del centre?
M: Varen fer una selecció i em varen triar a jo, després em varen demanar si ho volia ser i jo vaig pensar i vaig dir que sí.
A:Has estat mai directora?
M: No, és la primera vagada.
A: Quina diferència trobes entre ser professora i ser directora?
M: És una feina molt distinta, quan sóc professora faig moltes més hores de classe amb els alumnes i quan soc directora, faig menys classes i mes feina de papers i és una feina molt solitària i poc agraïda.
A: Què és el que t'agradaria ser a part de ser professora i directora?
M: Crec que fer feina d'alguna cosa que sigui relacionada amb la moda.
A: Ja que ets directora que voldries fer enguany?
M: Tornar un poc al que era l'institut des d'un principi, celebrar festes pròpies de Mallorca... Millorar la convivència dels alumnes.
A: Com t'agradaria que fossin els alumnes a la teves classes?
M: Mes participatius! I en general els alumnes que he tingut no els canviaria.
A: Què és el que més et molesta en els alumnes a l'hora de fer classe?
M: Alumnes que són super intel·ligents i que han decidit no fer res! Perquè els hi fa peresa!
A: Si et deixen triar entre tots els grups del centre quin grup trobes que t'ha resultat més fàcil fer feina?
M: Jo no triaria ningú perquè tots tenen qualque cosa especial, i a dins els grups de la mateixa edat són distints.
A:Quantes classes tens enguany?
M: Enguany només tinc un grup de 4t d’ESO.
A: Quantes amonestacions has posat enguany?
M: Fins ara encara cap.
A: Ens pots contar una malifeta que hagis fet quan anaves tu també a l'institut?
M: Sí, que quan anava a l'institut jo feia 2n d’ESO. Agafava una moneda i la fermava amb el fil, desprès li posava a un nin de 1r d’ESO i la perseguia amb el nas i si no ho feia el ficava davall la dutxa i quedava tot el dia banyat.
A: Bé, i com a final de tot, que desitges en aquest curs?
M: Que aquest curs funcioni i que els alumnes i professors estiguin contents i a gust...!!!
Bé moltes gràcies Mika per l’entrevista!!!
i et desitgem molt bona sort...ÀNIMS!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada