Total de visualitzacions de pàgina:

divendres, 3 de febrer del 2012

MARIA ROSSELLÓ DE 1ESO-A ENTREVISTA A LA SEVA TUTORA, MARGALIDA BARCELÓ


Maria Rosselló Sastre
Na Margalida és la meva tutora i mestra de català, també ha fet classe a adults. Enguany és el seu primer any a l’IES Porreres. És una dona simpàtica, alegre i divertida, és molt fàcil parlar amb ella, és molt bona mestra i té molta paciència. A continuació tenim l’entrevista:
- Quants d’anys fa que ets mestra?
Exactament fa 26 anys.
- Que t’agrada més fer classe als grans o a nosaltres?
És molt diferent, però m’agraden les dues coses, perquè està bé canviar.
- A quins cursos fas classe?
Ara faig classe a 1r d’ESO i català per nouvinguts (PALIC).
- Per què has decidit el català com a assignatura?
Ja fa molt de temps que ho he decidit, a l’institut ja volia ser professora i a la universitat vaig triar el català, perquè és la llengua de Mallorca.
- A on vares estudiar?
Vaig anar a l’escola pública de Porreres, el darrer any d’escola ja va ser a l’Escola Nova, després a l’institut de Llucmajor i finalment vaig estudiar a la Universitat de les Illes Balears.
- Vius a Porreres, has viscut a altres llocs? A quins?
Sí. He viscut a Porreres fins que vaig anar a la universitat i he viscut a Palma, a Menorca, a Sant Jordi, a la Colònia de Sant Jordi i ara torn viure a Porreres.
- Practiques o practicaves algun esport?
No. Em fa molta peresa. Però n’hauria de practicar!
- Quin és el teu nombre preferit?
És el 50.
- Quin és el teu color preferit?
És el lila.
- Tens alguna mascota?
Sí. Tenc moixetes.
Això ha estat l’entrevista, esper que vos hagi agradat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada