Total de visualitzacions de pàgina:

divendres, 4 de maig del 2012

LA DIADA DE SANT JORDI VISTA PER UNA ESTUDIANT

L'alumnat esperava amb impaciència les roses d'amics i admiradors/es
Francina Massanet Miralles 1ESO C

Dissabte dia 20 vaig tenir una festa d'aniversari al Bar del Dau a Montuïri. Record que totes les nines estàvem nervioses per dia 23, el dia de Sant Jordi, ja que rebríem roses, ens ho passaríem bé... Pens que com que era el primer any, és normal... Fins que... Va arribar el dia! Em vaig aixecar igual que els altres dies, vaig fer el necessari i vaig partir cap a la parada de bus. Quan vaig pujar-hi, record que totes les meves amigues reien, botaven d'alegria i estaven intrigades per qui els regalaria les roses. Vam partir i en arribar a l'Ies Porreres els nervis encara hi eren. Tots junts vam entrar a classe i va venir la nostra professora de Castellà a passar llista. Seguidament, anàrem cap a la biblioteca amb els alumnes de 4tA. En arribar ens varen separar per grups, ja que érem massa i tots dins la biblioteca al mateix temps hagués estat un desastre. Allà dins, hi havia cal·ligrames penjats que havíem fet els alumnes de l'Ies Porreres, tant en Català com en Castellà, hi havia una exposició de llibres damunt les taules on tu podies observar i fullejar si t'interessava i també hi havia revistes, diaris... Mentre esperava el meu torn estava allà defora amb les amigues xerrant i ens vàrem trobar amb els alumnes de l'escola de primària que anaven a Madrid de viatge d'estudis, mira per on... Quina sort que tenien... 
Tothom estava content i s'ho va passar molt bé

Quan tots vàrem haver entrat partírem altra vegada cap a l'institut. En arribar, ens vàrem trobar amb la nostra professora de Naturals que ens esperava per començar la classe. Anàvem fent assignatures i sortint al pati, que aquest dia hi havia una taula plena de llibres on tu en duies un i el podies intercanviar amb un altre... Quan estàvem a Tutoria varen entrar els de 3rC a repartir les roses, tothom estava dret pegant bots i rient!
Vam fer les quatre bromes i clar... Cadascú demanava les roses a un altre per poder llegir el missatge. Sortírem al pati a veure els amics i a riure un poc i em vaig trobar amb la professora de Processos que em va fer una fotografia amb dues amigues meves. A darrera hora vàrem tenir la sort de poder escoltar poemes distints i també tenir una xerradeta de distintes persones importants com en Joan Bibiloni, el seu fill, també en Pau Debon (cantant d'Antònia Font), Mateu Català (exalumne de l'institut i que ara estudia filologia Catalana)... Tots ells ens explicaren l'important que és llegir, però que si encara no hi estem inspirats no passem pena perquè en ser més grans segur que no podrem estar sense un llibre començat. També tenguérem la sort de poder escoltar i observar un tros d'obra de teatre entre en Joan i el seu fill. Record, que els alumnes de 1rA i 1rB ens recitaren un poema de Sant Jordi, és clar, un poema va ser molt divertit i interessant perquè el recitaren en anglès, llatí, àrab, català, castellà... I per acabar, en Pau Debon ens va cantar dues cançons del seu disc i tot l'institut va participar moltíssim, perquè primer ens vàrem aixecar perquè estàvem asseguts, llavors, vàrem fer mambelletes i fins i tot vàrem cantar i ballar. Tots els mestres estaven ballant i rient. Resumint: ens ho passàrem genial!
Els alumnes de primer participaren activament en la festa

Per tancar aquest dia els professors d'Educació Física ens varen col·locar i férem un llaç humà gegant amb les nostres roses enmig del pati on tothom aixecava les roses per amunt perquè feien fotografies des de dalt de tot de l'institut. Finalment, cap al bus tothom i cap a casa. L'horabaixa, vaig entrar al Facebook i algú ja havia penjat fotografies.
L'acte va acabar amb un gran llaç de roses

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada