Total de visualitzacions de pàgina:

dilluns, 11 de febrer del 2013

ESTÀTUES HUMANES A L'IES PORRERES

L'exhibició d'estàtues humanes es va dur a terme a la rampa del pati
Alumnes de 1r de teatre
Dia 5 de febrer aprofitant que és temps de Carnaval, els alumnes de taller de teatre de primer preparàrem una exhibició d'estàtues humanes. Durant la classe de teatre ens disfressàrem i maquillàrem i a l'hora del pati muntàrem “una rambla” d'estàtues al pati.
Hi va haver varietat: la núvia cadàver, dues pepes de porcellana, tres cuiners, tres xineses, dues calaveres, el bé i el mal i dos cantants que en posar-los monedes al capell cantaven i tocaven la guitarra. El públic ens va donar monedes de xocolata, galetes i xiclets perquè ens moguéssim.
Per vosaltres hem recollit alguns testimonis del que va suposar l'experiència.

“Una experiència única veure tot l'institut pendent de nosaltres, no m'esperava tanta gent”.

Aquestes alumnes es van disfressar de tres xineses
“Em va agradar l'originalitat d'alguns companys meus. Em va alegrar veure que davant dels nervis tots vam gaudir d'actuar.”

“Fer de núvia cadàver va ser una experiència inoblidable. Em va agradar que els meus amics em veiessin actuar “.

“Va ser molt guaiiii! Ens va encantar aquest experiment, va estar molt bé que ens donassin xocolata”

“Ens va encantar maquillar-nos i trobar els vestits i els complements, després de superar els primers nervis, cada vegada ens sentírem més tranquil.les i va ser una experiència emocionant. Ens agradaria fer coses semblants”.
Estàtua humana de dues "terrorífiques" pepes de porcellana

Estàtues humanes representant tres cuiners

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada