Total de visualitzacions de pàgina:

dimarts, 3 de maig del 2016

VIATGE D'ESTUDIS: LONDRES 2016

Xisca Mestre i Miquela Barceló

Dia 1: partim cap a Londres (15/02/16)

Ens vam trobar a les 9:00 a l'aeroport de Palma amb els quatre professors acompanyants: Toni Fullana, M. Antònia Alzamora, Laura Vidal i Rosario Arroyo. El nostre avió cap a Londres sortia a les 11:00 però finalment vam partir a les 11:30, Quan arribàrem allà a les 13:30h (hora espanyola), vam haver d'anar una hora i mitja amb el bus que ens va dur fins a l'hostal. En ser allà ens van assignar les habitacions i varm poder anar a deixar les maletes. S'ha de dir que alguns vam tenir problemes per trobar les habitacions, ja que aquell hostal era un laberint d'escales. Ja eren les 5:00pm (hora Londres) i vam anar a fer una volta per Hyde Park, Westminster Abbey (Buckingham Palace, Big Ben, Houses of Parliament...) i vam arribar a Piccadilly Circus, on vam sopar. Per tornar a l'hostal, un grup amb dos professors va partir amb metro  i l'altre, a peu.

Dia 2 (16/02/16)

Vam quedar a les 8:00am a la recepció de l'hostal per berenar plegats, Després, a les 9:00am, vam anar a fer-nos la targeta del metro i, seguidament, vam partir a peu cap a la Torre de Londres, passant per la Catedral de Saint Paul's. Després de visitar la Torre de Londres, vam passejar per la vora del Tàmesis fins arribar a Borough Market, on vam dinar. En haver dinat, vam fer una llarga caminada fins a Covent Garden i allà ens van donar tres hores lliures. Un grup de devers 20 alumnes va partir cap Oxford Street a fer les compres i la resta va quedar pels voltants de Covent Garden. Vam quedar a les 7:00pm per partir cap al barri del Soho a sopar, però van ser les 7:30pm passades perquè es van perdre alguns grups. Vam sopar al Soho, un barri xinès, i després vam tornar amb metro cap a l'hostal i vam anar a dormir.

Dia 3 (17/02/16)

Com el dia anterior, ens vam reunir a les 9:00am a fora de l'hostal per partir a peu cap al museu de cera (Madame Tussauds). A la majoria ens va agradar molt aquest museu, però vam haver de partir prest perquè havíem d'anar caminant fins a Camden Town a dinar. En haver dinat, vam poder estar un parell d'hores a Camden per comprar i, després vam agafar metro cap al Tate Museum. Va començar a ploure i la majoria no havíem pensat a agafar paraigües, així que vam haver de fer una correguda des de l'estació de metro fins arribar al museu. Allà vam veure escultures i pintures molt estranyes. Llavors vam tornar córrer cap al metro i vam anar cap a l'hostal. Allà ens van dir que aquell dia soparíem per la zona a causa del mal temps.

Dia 4 (18/02/16)

Com cada dia, ens vam veure tots a les 9:00am a fora de l'hostal (ja berenats) i vam anar caminant cap al Natural History Museum, Va ser un museu molt interessant,  ja que hi havia moltes exposicions diferents i molt per veure. Vam sortir per la porta de darrera i ens vam reunir tots per agafar metro i anar cap a Southbank (Waterloo). Vam dinar per aquella zona. A l'hora de quedar tots per pujar al London Eye, els professors van fer un poc tard (perquè els havien convidat a un Lemonchello). Vam fer com a una hora de cua per pujar al London Eye, però finalment hi vam pujar i ocupàrem 3 cabines. Quan vam baixar del London Eye, vam anar caminant fins a Oxford Street, passant pel Big Ben i Trafalgar Square, per allà agafar el metro i anar cap a Inverness Terrace (la nostra zona). En arribar a l'hostal, els mestres ens van proposar, en haver sopat, ja que era el darrer vespre, anar a una bolera que teníem aprop. Abans de sopar havíem de fer les maletes, però poca gent va fer cas a això... Vam sopar pel barri i després vam veure'ns tots a la bolera, on vam jugar a bitlles i a un parell de màquines recreatives. Vam estar allà fins que la bolera va haver de tancar i després vam tornar tots cap a l'hostal  a dormir (o això pensaven els professors). Va ser un vespre llarg, volíem passar un bon darrer vespre i ho vam aconseguir!

Dia 5: tornada a Sa Roqueta (19/02/16)

Ens vam haver d'aixecar molt prest per fer les maletes que no havíem fet el vespre anterior. Ens vam veure a les 8:30am a fora de l'hostal, berenats i amb maletes fetes i a baix. Les vam deixar a la bugaderia de l'hostal perquè ens les guardessin i vam anar a peu a un mercat hippy de la zona (Portobello Market, al barri de Notting Hill). Vam acabar de fer les darreres compres allà, però prest vam tornar a l'hostal a recollir les maletes. I després, tornàrem a estar una hora i mitja a un bus que ens va dur fins a l'aeroport de Gatwick. En ser a l'aeroport, vam facturar les maletes i vam dinar allà mentre esperàvem el nostre vol, que sortia a les 5:00pm. Vam tenir temps lliure per dins l'aeroport i vam quedar a la porta d'embarcament. Vam arribar a Mallorca damunt les 20:00h (hora espanyola) i vam anar amb bus primer a Montuïri, després a Porreres i, finalment, a Vilafranca. S'ha de dir que dins el bus, de camí cap als nostres pobles, hi va haver temps de fer bulla per acabar bé el viatge!

Malgrat les llargues caminades diàries i l'hostal (que va resultar no està tan malament), va ser un viatge que ens va servir per ajuntar-nos més tots els de 4t, I vulguem o no, va ser una experiència inoblidable!

SI VOLEU VEURE MÉS FOTOGRAFIES D'AQUEST VIATGE LES TROBAREU A LA SECCIÓ DE PÀGINES D'AQUEST BLOG O FENT CLICK EN AQUEST ENLLÀÇ: