Total de visualitzacions de pàgina:

divendres, 17 de juny del 2016

BOHÈMIA (POEMA GUANYADOR DE 2N CICLE DEL CONCURS LITERARI DE SANT JORDI 2016)


Maria Sansó Femenies, 4ESO-B

BOHÈMIA

Efervescent, com el xampany d'una luxúria de sang freda.

Alliberador, desprèn aires càlids, acollidors.

Transparent, transparents els teus ulls, fills de tendresa.
Desperten l'hemisferi màgic,
el que la societat ignora, tan cruelment...

Si parlam del reflex, ens miram l'ombra.
Llepau-vos el dit, imaginau, sentiu.

Els teus llavis, humils, cerquen la vida dels meus,
bojament, com focs artificials, cercant el cel negre, callat.

Dins la distància, brilles més que el Time Square al meu cap.
I si vols pots venir, al puig a veure les estrelles,
com solíem fer les infinites nits d'estiu.

T'espero, no tardis. Cada vegada et veig més abstracte, d'un transparent negre.
Et sento tan dintre, que m'asfixia el pensament.

Anul·lar-te tan sols un plàcid moment em fot.

Inspires amor. Com adoració del tu més maligne.

Arriba suau, màgica, misteriosa,
entre constel·lacions, humida, excitant.

Brota un gir, una mirada, un petó robat.
Bonic estàs aquesta nit,
em despertes el somriure.

La lluna ens guardarà el secret,
dels blancs vivents, d'oratge suau.

Som com sinopsis.

Et trobo, et dibuix d'un amor clar.

Et tatuo, et penso, et sent, et repasso.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada